Een rustige week en een hond... - Reisverslag uit Waterford, Ierland van Bas Dijk - WaarBenJij.nu Een rustige week en een hond... - Reisverslag uit Waterford, Ierland van Bas Dijk - WaarBenJij.nu

Een rustige week en een hond...

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

08 Oktober 2014 | Ierland, Waterford

Afgelopen week heb ik een lekker rustig weekje gehad. Van de 18 lesuren die ik heb in de week vielen er maar liefst 10 uit. Dit betekende dus dat ik heel veel vrije tijd heb gehad die ik goed gebruikt heb om lekker uit te rusten.

Natuurlijk ben ik ook weer wezen stappen, maar toen we na een avondje thuis kwamen vonden Rane (een Canadees die ik hier heb leren kennen) en ik een zwerfhond. Een super lieve hond die die nacht bij Rane op de kamer heeft geslapen zodat we hem de volgende dag over konden dragen aan een “Animal Shelter”. We hopen haar nog een keer op te zoeken aangezien het echt een lieve hond was. Alleen was het wel jammer dat ze op het laatste moment voordat ze naar buiten ging besloot om nog snel even een plas binnen te doen. Dat konden we dus nog schoonmaken op de vroege morgen.

Afgelopen weekend ben ik op zaterdag met in totaal 4 Nederlanders naar Dunmore East gegaan. De twee andere Nederlandse studenten hadden namelijk vrienden over vanuit Nederland en ik moet zeggen dat het wel leuk was om gewoon een dagje Nederlands te kunnen praten. Dunmore East is een klein plaatsje maar wel verschrikkelijk mooi. Het ligt aan de kust en is verder ook erg groen.

Ik heb me ook opgegeven voor de zwemclub van “WIT”. Deze week is dat begonnen en het was in het begin wel weer wennen, maar wat is het toch heerlijk om weer serieus te kunnen zwemmen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Waterford

Bas

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 5576

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 21 December 2014

Minor Abroad Waterford

Landen bezocht: