Alweer een maand voorbij! - Reisverslag uit Waterford, Ierland van Bas Dijk - WaarBenJij.nu Alweer een maand voorbij! - Reisverslag uit Waterford, Ierland van Bas Dijk - WaarBenJij.nu

Alweer een maand voorbij!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

30 November 2014 | Ierland, Waterford

Ik kwam er net achter dat ik al meer dan een maand geen blog meer heb geschreven. De hoogste tijd om dat dus maar weer even te doen, er is weer een hoop gebeurt in een maand.

Ik ben ondertussen geen tiener meer. Op mijn verjaardag heb ik de mensen waar ik veel mee uitgenodigd om te komen eten. Met wat hulp van mijn vader werd het een groot succes. Wat is het toch makkelijk om een kok als vader te hebben!!

In de vakantie zijn mijn ouders ook langsgekomen. Supergezellig was dat en met een auto kan je toch net wat meer zien. De eerste dag zijn we naar Dublin geweest, verder hebben we vooral Waterford en de omgeving bekeken. Het blijft toch een prachtig land. Niet alleen mijn ouders zijn langs geweest. Dylan, Rob en Niels zijn ook langs geweest. Het was echt top om mijn vrienden weer even te zien en gezellig wat te kunnen drinken in het uitgaansleven hier in Ierland. Ook Jeroen is een paar dagen op bezoek geweest, met hem ook gezellig wat gedronken en hem de stad laten zien. Iedereen bedankt die mij is komen opzoeken hier in Ierland, ik vond het super!

School gaat ondertussen ook nog gewoon door, over 3 weken kom ik alweer naar huis wat betekent dat komende week mijn laatste lessen zijn. Alle projecten zitten nu in afrondende fase en ik ben ook al begonnen met het leren voor de 3 examens die ik heb. Deze zitten alleen wel kort op elkaar waardoor het even doorzetten is, maar ik heb er alle vertrouwen in. Het voordeel van veel toetsen kort op elkaar is dat ik hierdoor ook vroeg klaar ben. Mijn laatste tentamen is dinsdag 16 december en ik vlieg op 21 december pas terug. Dit betekent dat ik hier nog een paar dagen kan genieten van mijn nieuwe vrienden en het land. Daarna komt het onvermijdelijke afscheid. Al heb ik al wel afgesproken dat ik na nieuwjaar nog een keer terug kom. Een aantal zijn hier namelijk voor een veel jaar en ik heb dan genoeg banken om op te kunnen slapen.

Aankomende vrijdag staat waarschijnlijk het laatste tripje op het programma ten tijde dat ik hier in Ierland ben. Naja Ierland… Samen met Rane (een Canadees die ik hier heb ontmoet) ga ik een weekendje naar Zwitserland. Gewoon omdat het kan…

Groeten uit Ierland en tot over ongeveer drie weken!!!

  • 01 December 2014 - 09:03

    Anne:

    Hee Bas!!
    Wederom allemaal goede berichten!
    Veel plezier nog de laatste weken!!!
    Enjoy!!
    Xx Anne

  • 01 December 2014 - 09:30

    Ron:

    Ja! Er is nog leven hier. Veel plezier in Zwitserland (ga je ook nog even kijken waar de 123gt vandaan komt?), en succes met je laatste weken.

    Ron

  • 01 December 2014 - 18:05

    Loes:

    Ha Bas!
    Leuk! Geniet nog van je laatste weken daar en veel plezier in Zwitserland!
    Liefs, Loes

  • 02 December 2014 - 15:06

    Aron:

    Dat lijkt me wel wat idd een kok in de familie!

  • 02 December 2014 - 22:25

    Marleen :

    Klinkt gezelli! En ff n ommetje naar Zwitserland super!!! Jij kont nog eens ergens.....
    Geniet er van!
    Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Waterford

Bas

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 5575

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 21 December 2014

Minor Abroad Waterford

Landen bezocht: