De tijd vliegt!! - Reisverslag uit Waterford, Ierland van Bas Dijk - WaarBenJij.nu De tijd vliegt!! - Reisverslag uit Waterford, Ierland van Bas Dijk - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

24 Oktober 2014 | Ierland, Waterford

Zo ondertussen ben ik bijna halverwege mijn tijd in Ierland. De tijd vliegt!! Ik heb het hier nog steeds super naar mijn zin.

Ik bedacht me net dat het al een tijd geleden was dat ik een blok geschreven had dus ik ben snel maar begonnen. Allereerst was er thanksgiving, na in de hele maand september aan te hebben moeten horen van alle Canadezen hoe leuk en gezellig thanksgiving wel niet is was het op maandag 13 oktober dan zover. Hollie had voor een kalkoen gezorgd en voor de rest nam iedereen wat mee zodat er voor iedereen genoeg was. We waren uiteindelijk met bijna 20 mensen en ik moet zeggen, de alles wat ze gezegd hadden over thanksgiving was waar. Superlekker gegeten en het was echt supergezellig en voor de mensen die denken dat thanksgiving eind november gevierd hoort te worden, dat is de Amerikaanse versie. In Canada vieren ze het dus rond 10 oktober.

Ook de feestjes gaan nog steeds door, al zijn ze niet altijd meer op de woensdag, maar dat maakt niet uit. Ondertussen hier ook al Halloween gevierd, uiteraard ook dat in een kroeg.:)

Mijn ouders zijn zo lief geweest om mij een pakketje op te sturen vanuit Nederland, naja pakketje zeg maar gewoon een enorm pakket. Ik kan nu in Ierland ook genieten van hagelsag, vlokken, speculaas, drop en ook koffie!! Ze hebben een klein koffiezetapparaatje meegestuurd en ik maar er goed gebruik van.

Morgen komen ze ook nog langs tot en met donderdag. Ik ben heel benieuwd wat we allemaal gaan doen. Morgen in ieder geval een dagje Dublin en voor de rest heb ik nog eigenlijk geen idee. In november komen Rob, Niels en Dylan ook nog een weekendje langs, supergezellig!!!

Groeten uit Ierland!

  • 24 Oktober 2014 - 23:07

    Christel:

    Ha Bas.
    Leuk weer even van je te lezen!
    Veel plezier komende dagen met je ouders!
    Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen!
    Groetjes Christel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Waterford

Bas

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 5571

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 21 December 2014

Minor Abroad Waterford

Landen bezocht: